À l'era di i veiculi elettrichi, ùn avemu micca veramente bisognu di motori ?
A risposta hè innò. In u 2023, 13,03 milioni di veiculi à nova energia sò stati venduti in u mondu sanu, di i quali 3,91 milioni eranu PHEV è REEV cù motori à combustione interna, è 9,12 milioni eranu veiculi puramente elettrici.
Da u puntu di vista di a quota mundiale, a pruporzione di i motori à combustione interna in u campu di l'elettrificazione hà righjuntu circa u 30%. In u mercatu domesticu, u ritmu di crescita di i settori PHEV è REEV hè assai evidente, è hà avà superatu u ritmu di crescita di i settori EV.
Cusì aghju dettu chì i motori à combustione interna sò sempre un puntu di supportu impurtante in l'era di i veiculi elettrici.
Una hè chì i veiculi à nova energia cù motori à combustione interna ùn anu micca ansietà, è a so autonomia è u rifornimentu d'energia sò listessi à quelli di i veiculi à benzina, è a so sicurezza hè megliu cà quella di i veiculi elettrici puri equipati cù grandi batterie. Un'altra hè chì a tecnulugia di i motori à combustione interna hè assai matura è u costu hè estremamente bassu. In paragone cù i veiculi elettrici puri equipati cù grandi batterie, u costu hè assai bassu.
In a pista di l'elettrificazione, i prudutti furniti da i fornitori anu risoltu i prublemi tecnichi di parechje cumpagnie. In altre parolle, a forza di u pruduttu di parechji mudelli puramente elettrici ùn pò micca apre una lacuna diretta, in particulare in l'architettura PHEV. U puntu chjave per apre a lacuna di u pruduttu hè u mutore à combustione interna.
I motori à combustione interna eccellenti ponu furnisce u seguente sustegnu impurtante per l'imprese:
1. Megliu statu di funziunamentu quandu si alimenta a putenza. Sè a tecnulugia di u mutore à combustione interna ùn hè micca abbastanza bona, tuttu u veiculu ùn averà micca prestazioni è NVH in e cundizioni di travagliu di guida di u veiculu è di generazione di elettricità.
2. Sottu l'architettura REEV, u cunsumu di carburante di un megliu mutore à combustione interna serà sicuramente più bassu perchè l'efficienza di generazione di energia hè più alta.
3. Migliore durabilità è stabilità. Parechje cumpagnie anu ignoratu l'impurtanza di i motori à combustione interna, ciò chì hà causatu prublemi cum'è tremuli è rumori forti quandu u veiculu hè à u minimu, è i dettagli ùn sò micca trattati bè.
In altre parolle, tutti i veiculi à nova energia cù motori à combustione interna, s'elli volenu migliurà i dettagli, averanu bisognu in fine di eccellenti motori à combustione interna per furnisce supportu.
Toyota hà dettu ch'ella ùn rinuncerà micca à a ricerca è u sviluppu di i motori à combustione interna, ciò chì hè statu criticatu da parechji internauti, chì credevanu chì Toyota stava ribaltendu a storia, ma u fattu ùn hè micca cusì. In fondu, tutte e cumpagnie naziunali ùn anu micca rinunciatu à a ricerca è u sviluppu di i motori à combustione interna.
U 3.0T di Great Wall è u 2.0T di Chery sò tramindui prudutti eccellenti tipici. E cumpagnie chì si focalizanu nantu à l'ibridi plug-in anu ancu sviluppatu motori ibridi plug-in 1.5L è 1.5T. U scopu hè di mantene e prestazioni basiche, u cunsumu di carburante è l'esperienza NVH di u veiculu mentre serve l'elettrificazione. Questi punti ùn sò micca dimenticati, chì hè a chjave fundamentale per superà i cuncurrenti in u futuru.
U sviluppu futuru di u mercatu di e vitture di passageri hè veramente l'elettrificazione, ma a prufundità di l'elettrificazione si svolge per tappe.
In u futuru, ci serà sicuramente un gran numeru d'utilizatori chì sceglieranu veiculi puramente elettrici, ma ci serà ancu un grande gruppu chì sceglierà mudelli ibridi plug-in è ibridi à autonomia estesa. A strada tecnica è u scenariu d'usu sò assai inclusivi. U fenomenu di solu veiculi puramente elettrici puri purterà una pressione enorme nantu à l'infrastrutture future è i viaghji à longa distanza. I veiculi à nova energia supportati da motori à combustione interna riduceranu sicuramente u cunsumu di carburante mentre migliureranu l'esperienza.
In particulare, l'esperienza di u settore intelligente hè assai forte, dunque u mutore à combustione interna ùn serà sicuramente micca abbandunatu, è continuerà à migliurà in u futuru, cù una maggiore efficienza termica, un megliu NVH, è l'efficienza termica di travagliu cumpleta in tutti i scenarii aumenterà gradualmente.
Cum'è l'ingegneri anu fattu u so megliu per riduce u cuefficiente di resistenza, ogni aumentu di 1% di l'efficienza termica di travagliu generale di u mutore à combustione interna aiuterà assai a resistenza è u cunsumu energeticu. In l'era attuale, quandu l'efficienza termica di travagliu generale di u mutore à combustione interna hè inferiore à 35%, ci hè sempre assai spaziu per migliurà.
In u futuru, ùn ci hè micca assai spaziu per migliurà a tecnulugia di e batterie, a tecnulugia di i motori è a tecnulugia ligera. À a fine, duvemu sempre vultà à a cuncepzione è u sviluppu di i motori à combustione interna.
(L'imagine hè da Internet. S'ellu ci hè qualchì viulazione, cuntattateci per sguassà la.)